Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Μία χαριτωμένη ιστορία με πρωταγωνιστή τον Emanuel Lasker



Εμάνουελ Λάσκερ
















Το 1896, πριν από τόν αγώνα του με αντίπαλο τον Στάϊνιτς, ο Λάσκερ έλαβε από κάποιον κύριο ένα κουτί με πούρα. Του είπε αυτός που του προσέφερε τα πούρα:

"Κάπνισε αυτά τα πούρα κατά την διάρκεια των παρτίδων. Θα σου φέρουν τύχη."

Ο Λάσκερ κάπνισε ένα πούρο πριν από τον πρώτο αγώνα, μα ένιωσε αηδιασμένος, καθώς η ποιότητα των πούρων ήταν πολύ κακή. Έτσι πέταξε το κουτί με τα πούρα στα σκουπίδια.


Μετά τον αγώνα συνάντησε πάλι αυτόν που του έδωσε τα πούρα.


- "Τα πούρα μου σου έφεραν τύχη, έτσι δεν είναι;" τον ρώτησε.
- "Βεβαίως και μου ἐφεραν!" απάντησε ο Λάσκερ.
- "Λοιπόν, τα κάπνισες όλα;"
- "Όχι εγώ! Τα έδωσα στον αντίπαλό μου, αυτός τα κάπνισε. Και αυτό μου
έφερε τύχη και την νίκη!" του απάντησε ο Λάσκερ.






Ο Λάσκερ και ο Στάϊνιτς στον αγώνα του 1896.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου